Boodschappenonline - Usps
€ 0,00

U hebt niets in uw winkelmandje.

Veel gestelde vragen

Wat is Boodschappenonline?

Boodschappenonline is onze particuliere bezorgservice en uitbater van verschillende thuisbezorg concepten voor particulieren, zoals Fruitboxonline, Haardhoutboxonline, Boodschappenboxonline en anderen.

 

Kan mijn bedrijf ook bestellen?

Ook bedrijven kunnen bij Boodschappenonline bestellen. Wij raden u aan even contact met ons servicecenter op te nemen.

 

Waar bezorgt Boodschappenonline?

De meeste concepten van Boodschappenonline worden door heel Nederland bezorgd. Voor enkele concepten zoals Haardhoutboxonline en Boodschappenboxonline geld een beperkter bezorggebied. Het bezorggebied wordt per concept duidelijk gemaakt. U kunt uw boodschappen op één vast adres laten bezorgen. De meeste klanten kiezen hun huisadres, maar u kunt uiteraard ook voor het adres van uw werk kiezen. U kunt uw boodschappen niet in ons magazijn afhalen.

 

Wat is het minimale bestelbedrag?

Er is geen sprake van een minimaal bestelbedrag.

 

Hoeveel bedragen de bezorgkosten?

Veel van onze concepten worden gratis thuisbezorgd. Dit geldt onder andere voor Fruitboxonline en voor Haardhoutboxonline. Voor enkele concepten gelden wel bezorgkosten, zoals voor Boodschappenboxonline. De bezorgkosten bedragen maximaal 4,95 euro per bestelling. De bezorgkosten zijn een tegemoetkoming in de kosten om de artikelen te verzamelen en te bezorgen. 

 

Wanneer bezorgt Boodschappenonline?

Boodschappenonline bezorgt van maandag tot en met zaterdag, van 8:00 tot 21:00 uur.

 

Zijn de prijzen in de webwinkel inclusief BTW?

De prijzen en diensten (bezorgkosten) zoals in de webwinkel worden aangeboden zijn inclusief BTW.

 

Wat verstaat Boodschappenonline onder een portie fruit?

Een portie fruit is één stuks fruit in het geval van appels peren bananen etc.. In het geval van bijvoorbeeld druiven of snoeptomaatjes gaan wij uit van 100 tot 125 gram per persoon.

 

Wat moet ik doen als ik toch niet tevreden ben over de kwaliteit van de artikelen die ik heb ontvangen?

Bent u niet tevreden over de kwaliteit van een product, laat dit dan binnen 7 dagen weten aan ons servicecenter (servicecenter@boodschappenonline.nl), zij zullen dit artikel indien nodig retour halen of voor u vergoeden. Vermeld in uw bericht voor een spoedige afhandeling bij voorkeur uw ordernummer.

 

Hoe lang van te voren moet ik bestellen?

Als u vandaag bestelt, wordt de bestelling uiterlijk binnen twee werkdagen bezorgd.

 

Hoe kan ik een bestelling annuleren?

Het is niet mogelijk een bestelling online te annuleren. Mocht u een bestelling willen annuleren, neemt u dan contact op met ons servicecenter (servicecenter@boodschappenonline.nl). Indien u met ons servicecenter overeenkomt dat uw bestelling kan worden geannuleerd, dan kan Boodschappenonline hiervoor kosten in rekening brengen. Bij annulering binnen 24 uur voor bezorging bedraagt deze vergoeding 5,00 euro. Indien er eerder geannuleerd word, dan is annuleren uiteraard kosteloos.

 

Kan ik artikelen ruilen?

Indien u binnen 14 werkdagen nadat uw bestelling bij u is bezorgd, bepaalde producten bij nader inzien toch niet wilt hebben, kunt u deze aan ons retourneren. Hiertoe kunt u contact opnemen met ons servicecenter (servicecenter@boodschappenonline.nl), waarna wij de desbetreffende artikelen zullen ophalen, tenzij iets anders wordt afgesproken. In dat geval bent u de kosten voor deze terugname verschuldigd. In de regel is dit een bedrag van 15,00 euro. Dit zijn de werkelijke kosten voor het ophalen en terugnemen van de producten. Verkeerd geleverde goederen mogen kosteloos retour worden gegeven bij een volgende bestelling (binnen 7 dagen reclameren).

 

Wat moet ik doen als mijn bestelling niet klopt?

Mocht er iets misgegaan zijn met uw bestelling (bijvoorbeeld een artikel niet geleverd), neem dan contact op met ons servicecenter (servicecenter@boodschappenonline.nl). Zij helpen u graag verder. Uw klachten worden waar mogelijk direct, maar altijd binnen 14 dagen afgehandeld.

 

Wat gebeurt er als ik onverwachts niet thuis ben wanneer de boodschappen worden bezorgd?

Indien u dit van tevoren weet, vragen wij u ons servicecenter (0522 240 279) te bellen. Mocht het mogelijk zijn de bestelling op een later tijdstip binnen dezelfde bezorgdag nogmaals aan te bieden, dan worden hiervoor extra kosten in rekening gebracht. U betaalt dan een extra vergoeding van 2,50 euro, naast de gebruikelijke bezorgkosten. Indien de bestelling niet kan worden bezorgd, dan brengt Boodschappenonline de bezorgkosten in rekening.

 

Hoe kan ik betalen?

U betaalt vooraf door middel van ideal of in het geval van een abonnement door middel van automatische incasso.